Onze klantenservice staat voor je klaar
Welkom op onze SmartKitchen-klantenservice pagina. Heb je een vraag over het bestellen van jouw nieuwe keuken, of hoe je jezelf kunt voorbereiden, zoals o.a. hoe je jouw keukenruimte kunt inmeten of misschien wil je meer weten over het lopende proces van jouw bestelling? Veel van deze informatie vind je hier.
- Veelgestelde vragen
- Bestellen & betalen
- Orderstatus & Bezorging
- Meten & monteren
- Service & garantie
- Downloads & links
- Info & voorwaarden
Keuken Informatie
Gratis en vrijblijvend keukenadvies. Waar begin ik?Je kunt bij SmartKitchen.nl op de volgende manieren bestellen:
- Stuur je beste offerte in die je van een plaatselijke keukenleverancier hebt ontvangen. Vaak zijn wij tot 25% goedkoper voor een vergelijkbare keuken t.o.v. dure keukenstudio’s en/of keukenketens.
- Of start gewoon blanco met een GRATIS adviesgesprek waarbij we jouw keukenwensen doorspreken en wij je daarvoor een passend en voordelig voorstel maken. Dit kan eerst telefonisch, maar kan ook op afspraak op onze locatie.
- Of bekijk eerst onze actuele magazine en download ons inspiratieboek die vol met prachtige keuken ideeën staat. Maak vervolgens jouw persoonlijke wensenlijst en bespreek die met ons als je er aan toe bent.
Ja, wij hebben een demoruimte waar je o.a. de hoge kwaliteit van de kasten kunt ervaren. Tevens kun je dan kiezen uit vele kleuren en combinaties binnen ons keukenprogramma. Onze kleuren en modellen zijn geschikt voor zowel keukens met handgrepen, als ook voor greeploze keukens. We hebben een uitgebreid kleurenpalet in zijdematte of glanzende oppervlakken, zo ook vele beton en houtstructuren, geschikt voor jouw interieur.
Orderstatus
Wat is de verwachte levertijd van mijn bestelling?Je bent vast benieuwd of de bestelling van jouw nieuwe keuken op schema loopt.
Op het moment dat de keuken in bestelling gaat maken we al een inschatting van de week waarin de keuken ’compleet binnen is’. Als er ca vijf werkdagen verstreken zijn nadat we de bestellingen geplaatst hebben, kunnen we zelfs al een datum van levering afgeven. Je krijgt bericht als de keuken bij onze logistiek ‘compleet binnen’ is en dus volledig klaar staat.
Tijdens het productieproces van jouw order houden we je per mail op de hoogte als door omstandigheden die verwachte datum van levering gewijzigd is. Zo kan je ook je eigen planning daar op afstemmen.
Wat als mijn order niet volledig is geleverd?
Geen paniek! Wij houden van check, check, dubbel check. In principe wordt een keukenorder in 1 x compleet geleverd. Daar waar dat niet zo is, omdat er bijvoorbeeld nog een apparaat ontbreekt of op nalevering staat, dan hebben we je daar vooraf over geïnformeerd. Meestal bespreken we dan een alternatief apparaat, zodat die wel op tijd met de bestelling meekomt. Ondanks dat onze levertijden zo kort zijn, zijn onze klanten heel tevreden over onze zorgvuldige planning en wordt die als betrouwbaar en nauwkeurig ervaren.
Kan ik mijn order wijzigen?
Een keukenorder wordt pas na goedkeuring van jou, in bestelling geplaatst. Het kan gebeuren dat je toch nog iets wil wijzigen. Dit kan uitsluitend tot 24 uur nadat je van ons een bestelbevestiging per mail hebt ontvangen. Jouw order wordt namelijk al snel door de fabriek voorbereid voor productie. Is deze 24 uur verstreken, maar wil je alsnog een wijziging doorvoeren, dan is dat helaas onmogelijk! Om dit te voorkomen, spreken we jouw keuken altijd goed met je door voordat we tot bestellen overgaan.
Bezorging
Er is iets beschadigd, wat nu? Is je product tijdens de bezorging beschadigd? Onze gespecialiseerde bezorgers controleren, samen met jou, de geleverde goederen. Als er dan iets geconstateerd wordt en om dit probleem snel op te lossen, is het belangrijk dat we direct een oplossing bespreken. Indien je bestanden mee stuurt, vergeet dan in de e-mail niet het ordernummer, om welk product het gaat en goede foto's van de schade mee te sturen! Zodra wij je verzoek hebben ontvangen gaan wij er alles aan doen om het op te lossen.Wat zijn de bezorgkosten?
Wij gaan ervan uit dat je je keuken transporteert vanuit ons magazijn. Indien je de keuken op een adres bezorgt wil hebben dan worden er bezorgkosten berekend. Deze bedragen 399,00 per complete keukenorder. Je keuken wordt dan professioneel getransporteerd door onze gespecialiseerde meubelbezorgers. Keukens boven een waarde van €4.000,- aan goederen, worden gratis bij je thuis geleverd.
Moet ik mij voorbereiden op de levering van de keuken?
Een keuken is samengesteld uit meerdere colli en kan nogal een obstakel vormen in een woning. Belangrijk is dat er een deel wordt vrijgemaakt om de kasten, apparaten en werkblad neer te zetten of op te slaan. Ook dient de vloer door de klant zelf afgedekt te worden. Indien dat niet gebeurd, zijn wij, noch onze logistieke dienstverlener aansprakelijk voor eventuele schade aan de vloer of door schade in een veel te krappe ruimte. Als de keuken niet of niet geheel naar binnen kan, zullen de bezorgers de goederen zo dichtbij mogelijk lossen. Denk hieraan bij, over de drempel, buiten bij de voordeur, in het trapgat van een flatgebouw. Meet daarom ook van te voren de maten van een lift op. Stel, u woont op een bovenetage, dan zult u mogelijk vooraf een oplossing zoals een bouwlift of andere, moeten regelen. De kosten daarvan zijn voor de eindgebruiker, daar wij niet verantwoordelijk kunnen zijn voor de situatie ter plaatse. Indien wij een tweede maal de producten, of een deel daarvan, moeten bezorgen, zullen daar separate bezorgkosten voor worden berekend.
Kan ik mijn keuken afhalen?
Ja, dat is mogelijk! Met name bij de kleinere keukens is dit wellicht goed te doen, maar ook prijsinteressanter. Je bespaard dan direct op de bezorgkosten. Het is wel van belang dat we weten wanneer je de keuken komt afhalen. Ons afhaalmagazijn in Oldenzaal is uitsluitend op afspraak geopend! Tevens dient het plaats te vinden tussen maandag en vrijdag van 08:30 – 16:00 uur.
MJT Logistics
Eekboerstraat 65
7575AW Oldenzaal
Maandag 08.30 – 16.00
Dinsdag 08.30 – 16.00
Woensdag 08.30 – 16.00
Donderdag 08.30 – 16.00
Vrijdag 08.30 – 16.00
In het weekend gesloten!
Meten
Hoe meet ik zelf mijn keukenruimte in?Het zelf inmeten van je keuken is vrij eenvoudig als je onze meetinstructies volgt. Ga hierbij uit van de maten die er zijn als de nieuwe keuken geplaatst gaat worden. Dus de verwachte netto-maten na het eventueel verbouwen en/of na het aanbrengen van stucwerk. Let ook op de beschikbare plafondhoogte en de situering van ramen en de grootte daarvan. De situering en de draairichting van deuren, maar ook andere obstakels zijn van belang. Verder dien je controleren of de wanden haaks zijn, want wij leveren o.a. onze hoek- en U keukens altijd op 90 graden haaks.
Kan ik mijn keukenruimte door een specialist in laten meten?
Indien je het niet ziet zitten of er gewoon geen gevoel voor hebt om het opmeten van de keukenruimte zelf te doen, bieden we een mogelijkheid om een gespecialiseerde inmeetdienst in te zetten. De kosten voor deze partner-dienst bedragen €299,00 per keukenruimte. Op deze pagina lees je alles over onze unieke meetdienst.
Monteren
Instructies/ handleidingenAls je weet wat waterpas is, maar ook het verschil tussen een millimeter en een centimeter kent, dan zijn onze producten vrij eenvoudig te monteren. Over het algemeen gaan wij ervan uit dat je jouw keuken door een professional laat plaatsen. Deze leest de keukentekeningen eenvoudig en kan het gehele ontwerp goed overzien. Hij weet vaak ook waar te beginnen. Indien het nodig is om je voor te bereiden, dan beschikken we over een montagehandleiding. Deze kun je in de link hieronder terugvinden of in het tabblad ‘Downloads-Uploads’. Bekijk deze goed voordat je begint met de montage. Mocht je alsnog vragen hebben over de instructies, neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe monteer ik mijn keuken?
Jouw nieuwe keuken moet natuurlijk perfect gemonteerd worden. Dit kun je eenvoudig zelf doen. En!, goed bericht; al onze kasten zijn af fabriek al haaks en stabiel geassembleerd! Dus bij ons geen Ikea-stress! Wij hebben een montagehandleiding om het super gemakkelijk voor je te maken. Wees dus niet bang om zelf aan de slag te gaan, want hiermee moet het zeker lukken! Enige handigheid en inzicht is wel vereist.
Ben je niet zo handig dan is het een goede oplossing om een regionale keukenmonteur in te huren. Let op! Neem dan wel een echte keukenmonteur en niet een klussenbedrijf in de arm! Zij kennen keukenproducten als de onze en weten hoe deze goed te plaatsen. Als je tijdens de keukenmontage vragen hebt kan je altijd contact opnemen.
Garantie
ProductgarantieWij conformeren ons uiteraard aan de wettelijke garantie termijnen, maar diverse fabrikanten bieden zelf al een extra lange garantie op hun producten een garantie van 5 jaar aan. Dat is een goede uitgangssituatie bij garantie op de producten. Apparatuur leveranciers kun je zelf rechtstreeks benaderen middels een servicemelding op hun website. Let er wel op dat je de apparaten direct na levering bij deze fabrikanten registreert. Mocht je onverhoopt tegen een ander mankement aanlopen, neem dan contact met ons op zodat we samen kunnen kijken of we tot een oplossing kunnen komen.
Het is goed om te weten dat schade door invloeden van buitenaf niet onder deze garantie vallen. Bijvoorbeeld bij verkeerd gebruik of als de oorzaak in een montagefout zit. Bij verkeerd gebruik kun je het beste even contact opnemen met je verzekering om te zien wat zij hierin voor je kunnen betekenen.
Meetgarantie PRO
Een foutje gemaakt bij het inmeten? We snappen dat dit kan gebeuren en dat je hiervan baalt, dus waar we kunnen meedenken, doen we dat ook.
Maar juist om deze reden bieden we op alle orders in Nederland, tegen kosten van €299,- een professionele inmeetdienst aan. De planning voor deze wijze van inmeten resulteert dan vaak in een gemiddelde vertraging van 2 weken in de levertijd. Dat geeft zekerheid!
Heeft de keukenadviseur een foutje gemaakt? Ondanks dat onze adviseurs heel kundig zijn, blijven het mensen en kan een foutje gebeuren. Neem contact op met de klantenservice, zodat we dit samen kunnen oplossen.
Stel dat er problemen ontstaan doordat je de maten na het inmeten dusdanig aangepast hebt, dat er iets niet (meer) past. Wie er daarvoor dan verantwoordelijk? Je begrijpt waarschijnlijk ook dat wij niet bij de voorbereidingen betrokken zijn. Daarom moeten we weten wat de exacte toekomstige situatie wordt! Heb je dus zelf een meetfout of verbouwingsfout gemaakt, dan ben je daar in eerste instantie zelf verantwoordelijk voor. Wij gaan altijd af op de vooraf door jou of de inmeetdienst afgegeven informatie en maatvoeringen.
Uiteindelijk willen we graag dat je tevreden bent en daarom zullen we altijd meedenken daar waar het kan, om toch te zoeken naar een oplossing voor een specifieke situatie!
100% tevredenheidsgarantie
Jouw tevredenheid is voor ons goud waard. We vinden het dus heel belangrijk dat jij lang plezier kunt hebben van je nieuwe keuken. Heb je je order ontvangen en zijn de producten toch anders dan je had verwacht? Laat het ons dan z.s.m., maar altijd binnen 14 dagen na levering weten.
Bestellen
Op welke manieren kan ik bestellen bij SmartKitchen.nl?Stuur je beste offerte in die je van een plaatselijke keukenleverancier hebt ontvangen. Vaak zijn wij tot 25% goedkoper voor een vergelijkbare keuken t.o.v. dure keukenstudio’s en/of keukenketens.Vul je gegevens bij jouw aanmelding in, voor een gratis en vrijblijvend adviesgesprek en geef alvast de eerste informatie. Omdat het hier in eerste instantie om de opzet van de indeling gaat, zijn de kleuren van de fronten en werkblad niet direct van belang. We hebben namelijk voldoende combinaties van kleuren en materialen om jouw persoonlijke keuken te kunnen maken. Een goede omschrijving van de ruimte waarin de nieuwe keuken gesitueerd wordt is echter wel van belang. Tevens willen we graag weten hoe je de keuken voor je ziet en welke apparaten er ingepland moeten worden.
Je ontvangt ons aantrekkelijke voorstel per mail en je kan hierop uiteraard nog wijzigingen laten aanbrengen. Tijdens ons contact bespreken we tevens de betaalopties, waarna het orderproces start en onze fabriek je bestelling snel in behandeling neemt.
Je kunt bij SmartKitchen op de volgende manieren starten met jouw keuken:
- Door het insturen van een concurrerende keukenofferte die wel naar jouw wens is, maar alleen m.b.t. de prijs nog niet. Middels een ‘voordeliger’ tegenofferte van SmartKitchen bestel je eenvoudig en geef je beduidend minder geld uit.
- Jouw aanmelding via onze klantvriendelijke website, Facebook, Instagram, Pinterest, Google en overige advertentiekanalen en/of zoekmachines.
- Middels een, door SmartKitchen afgegeven, door jou geaccepteerde keukenofferte, tot stand gekomen via een gratis en vrijblijvend adviesgesprek, die zowel telefonisch of middels digitale middelen gestuurd kan zijn, en/of een aanvullende (vervolg)afspraak op onze bedrijfslocatie.
Advies en hulp bij het kiezen?
Soms zie je door de bomen het bos niet meer. Zoveel keuze, zoveel kleuren. En welke keuken maakt nou jouw ‘perfecte keuken’? We helpen je hier graag bij door middel van onze demoruimte op onze bedrijfslocatie, waar je lekker kunt combineren.
Kan ik de kleuren in het echt zien?
Je kunt in onze demoruimte heel mooie kleur samenstellingen kiezen. Het mooie en unieke van ons concept is dat alle kleuren keukenfronten hetzelfde kosten! Dat maakt het veel eenvoudiger bij het kiezen van jouw keuken die uitstekend past bij de rest van je interieur.
Wat kost een keuken bij Smartkitchen?
SmartKitchen levert nieuwe en complete keukens tot gemiddeld 25% goedkoper dan in de dure keukenstudio’s. Bij ons betaal je dus nooit teveel. Benieuwd naar de prijzen?
Afhankelijk van de tegenofferte is onze ervaring dat we snel 10% voordeliger zijn als de tegenofferte van een andere aanbieder ook redelijk scherp ligt. Maar het betekend ook dat we zelfs tot 40% voordeliger hebben geoffreerd t.o.v. duurdere aanbieders.
Voor de actuele kosten van jouw nieuwe begin je met een GRATIS adviesgesprek.
SmartKitchen kent geen tussenschakels en koopt direct in bij de keukenfabriek. Onze corebusiness is het leveren van complete keukens, dus losse apparaten leveren wij niet. Dit geeft ruis op de lijn omdat we daar niet op ingericht zijn. We willen de prijzen van complete keukens laag houden, onder het motto; ‘zelfde kwaliteit – laag geprijsd’!
Betalen
BetalingsafspraakEen keuken is een maatwerkproduct, speciaal afgestemd op jouw keukenruimte. Dit betekend dat we niet zomaar een keuken in bestelling gaan nemen. Zowel voor jou als klant en wij als leverancier zijn er zekerheden en is er duidelijkheid nodig. Daarover maken we graag afspraken met elkaar. Het is een samenwerkingsproces waarbij de indeling, de kleuren de materialen, het totaalbedrag en de betalingswijze bij elkaar komen. Geen vragen meer? Dan leveren we vaak binnen 5 weken indien dat wenselijk is!
Orderstatus
Wat is de verwachte levertijd van mijn bestelling?Je bent vast benieuwd of de bestelling van jouw nieuwe keuken op schema loopt.
Onze levertijd bedraagt gemiddeld 25 werkdagen, wat overeenkomt met ca 5 weken. Maar door ‘een nader te bepalen’ samenstelling van jouw keuken kan dat eventueel langer zijn.
Op het moment dat de keuken in bestelling gaat maken we al een inschatting van de week waarin de keuken ’compleet binnen is’. Als er ca vijf werkdagen verstreken zijn nadat we de bestellingen geplaatst hebben, kunnen we zelfs al een datum van levering datum afgeven. Je krijgt bericht als de keuken bij onze logistiek ‘compleet binnen’ is en dus volledig klaar staat.
Tijdens het productieproces van jouw order houden we je per mail op de hoogte als die verwachte datum van levering gewijzigd is. Zo kan je ook je eigen planning hier prima op afstemmen.
Wat als mijn order niet volledig is geleverd?
Geen paniek! Wij houden van check, check, dubbel check. In principe wordt een keukenorder in 1 x compleet geleverd. Daar waar dat niet zo is, omdat er bijvoorbeeld nog een apparaat ontbreekt of op nalevering staat, dan hebben we je daar vooraf over geïnformeerd. Meestal bespreken we dan een alternatief apparaat, zodat die wel op tijd met de bestelling meekomt. Ondanks dat onze levertijden zo kort zijn, zijn onze klanten heel tevreden over onze zorgvuldige planning en wordt die als betrouwbaar en nauwkeurig ervaren.
Kan ik mijn order wijzigen?
Een keukenorder wordt pas na goedkeuring van jou, in bestelling geplaatst. Het kan gebeuren dat je toch nog iets wil wijzigen. Dit kan uitsluitend tot 24 uur nadat je van ons een bestelbevestiging per mail hebt ontvangen. Jouw order wordt namelijk al snel door de fabriek voorbereid voor productie. Is deze 24 uur verstreken, maar wil je alsnog een wijziging doorvoeren, dan is dat helaas onmogelijk! Om dit te voorkomen, spreken we jouw keuken altijd goed met je door voordat we tot bestellen overgaan.
Bezorging
Door wie wordt mijn order geleverd?Je nieuwe keuken is af fabriek goed verpakt en wordt geleverd door MJT Logistics. Alle keukens worden geleverd vanuit hun magazijn in Oldenzaal.
Zij maken 1 tot 2 dagen voor de afgesproken dag van levering een afspraak met jou voor het tijdvak dat je hun kunt verwachten. De vooraf ingeplande dag van levering kan in principe niet gewijzigd worden. Komt dit toch niet goed uit? Informeer ons dan zo vroeg mogelijk!
Wij werken samen met een gespecialiseerde externe vervoerder die ervoor zorgt dat jij je keukenbestelling op de afgesproken dag in huis hebt!
Indien je hebt afgesproken om jouw nieuwe keuken zelf op te halen en je hebt daar een vraag over, stuur ons dan even een bericht via onderstaand contact formulier.
Er is iets beschadigd, wat nu?
Is je product tijdens de bezorging beschadigd? Onze gespecialiseerde bezorgers controleren, samen met jou, de geleverde goederen. Als er dan iets geconstateerd wordt, en om dit probleem snel op te klaren, is het belangrijk dat we direct een oplossing bespreken. Indien je bestanden mee stuurt, vergeet dan in de e-mail niet het ordernummer, om welk product het gaat en goede foto's van de schade mee te sturen! Zodra wij je verzoek hebben ontvangen gaan wij er alles aan doen om het op te lossen.
Wat zijn de bezorgkosten?
Wij gaan ervan uit dat je je keuken transporteert vanuit ons afhaalmagazijn. Indien je de keuken op een adres bezorgt wil hebben dan worden er bezorgkosten berekend. Deze bedragen €399,00 per complete keukenorder. Je keuken wordt dan professioneel getransporteerd door onze gespecialiseerde meubelbezorgers. Let op! Keukens boven een verkoopwaarde inclusief btw van €5.000,- aan goederen, worden gratis bij je thuis geleverd.
Welke retourmogelijkheden heb ik?
Jouw keuken wordt speciaal voor jou op maat gemaakt en is daarom uitgezonderd van herroepingsrecht. Lees onze algemene voorwaarden voor meer informatie.
Levertijden
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?Je bent vast benieuwd of de bestelling van jouw nieuwe keuken op schema loopt.
Onze levertijd bedraagt gemiddeld 25 werkdagen, wat overeenkomt met ca 5 weken. Maar door ‘een nader te bepalen’ samenstelling van jouw keuken kan dat eventueel langer zijn.
Op het moment dat de keuken in bestelling gaat maken we al een inschatting van de week waarin de keuken ’compleet binnen is’. Als er ca vijf werkdagen verstreken zijn nadat we de bestellingen geplaatst hebben, kunnen we zelfs al een datum van levering datum afgeven. Je krijgt bericht als de keuken bij onze logistiek ‘compleet binnen’ is en dus volledig klaar staat.
Tijdens het productieproces van jouw order houden we je per mail op de hoogte als die verwachte datum van levering gewijzigd is. Zo kan je ook je eigen planning hier prima op afstemmen.
Kan er geleverd worden in het weekend of in de avond?
Wij leveren uitsluitend overdag middels een dagdeel die onze logistieke partner met jou maakt. De levering kunnen dan plaatsvinden van maandag tot vrijdag tussen 08:00 – 17:00 uur. Eventuele afwijkingen hierop zijn alleen te maken door de logistieke planner. Onze logistieke partner is MJT Logistics uit Oldenzaal en heeft veel ervaring met keukentransporten.
Meten
Hoe meet ik zelf mijn keukenruimte in?Het zelf inmeten van je keuken is vrij eenvoudig als je onze meetinstructies volgt. Ga hierbij uit van de netto wandmaten die er zijn als de nieuwe keuken geplaatst gaat worden. Dus de verwachte netto-maten na het eventueel verbouwen en/of na het aanbrengen van stucwerk. Let ook op de beschikbare plafondhoogte en de situering van ramen en de grootte daarvan. De situering en de draairichting van deuren, maar ook andere obstakels zijn van belang. Verder dien je controleren of de wanden haaks zijn, want wij leveren o.a. onze hoek- en U keukens altijd op 90 graden haaks.
Kan ik mijn keukenruimte door een specialist in laten meten?
Indien je het niet ziet zitten of er gewoon geen gevoel voor hebt om het opmeten van de keukenruimte zelf te doen, bieden we een mogelijkheid om een gespecialiseerde inmeetdienst in te zetten. De kosten voor deze partner-dienst bedragen €299,00 per keukenruimte. Vraag een inmeting aan via de contactpagina onderaan deze pagina.
Montage
Instructies/ handleidingenAls je weet wat waterpas is, maar ook het verschil tussen een millimeter en een centimeter kent, dan zijn onze producten vrij eenvoudig te monteren. Over het algemeen gaan wij ervan uit dat je jouw keuken door een professional laat plaatsen. Deze leest de keukentekeningen eenvoudig en kan het gehele ontwerp goed overzien. Hij weet vaak ook waar te beginnen. Indien het nodig is om je voor te bereiden, dan beschikken we over een montagehandleiding. Deze kun je in de link hieronder terugvinden of in het tabblad ‘Downloads-sUploads’. Bekijk deze goed voordat je begint met de montage. Mocht je alsnog vragen hebben over de instructies, neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe monteer ik mijn keuken?
Jouw nieuwe keuken moet natuurlijk perfect gemonteerd worden. Dit kun je eenvoudig zelf doen. En!, goed bericht; al onze kasten zijn af fabriek al haaks en stabiel geassembleerd! Dus bij ons geen Ikea-stress! Wij hebben een montagehandleiding om het super gemakkelijk voor je te maken. Wees dus niet bang om zelf aan de slag te gaan, want hiermee moet het zeker lukken! Enige handigheid en inzicht is wel vereist.
Ben je niet zo handig dan is het een goede oplossing om een regionale keukenmonteur in te huren. Let op! Neem dan wel een echte keukenmonteur en niet een klussenbedrijf in de arm! Zij kennen keukenproducten als de onze en weten hoe deze goed te plaatsen. Als je tijdens de keukenmontage vragen hebt kan je altijd contact opnemen.
Garantie
ProductgarantieWij conformeren ons uiteraard aan de wettelijke garantie termijnen, maar diverse fabrikanten bieden zelf al een extra garantie op hun producten een garantie van 5 jaar. Dat is een goede uitgangssituatie bij garantie op de producten. Apparatuur leveranciers kun je zelf rechtstreeks benaderen middels een servicemelding op hun website. Let er wel op dat je de apparaten direct na levering bij de fabrikanten registreert. Mocht je onverhoopt tegen een ander mankement aanlopen, neem dan contact met ons op zodat we samen kunnen kijken of we tot een oplossing kunnen komen.
Het is goed om te weten dat schade door invloeden van buitenaf niet onder deze garantie vallen. Bijvoorbeeld bij een verkeerd gebruik of als de oorzaak in een montagefout zit. Bij verkeerd gebruik kun je het beste even contact opnemen met je verzekering om te zien wat zij hierin voor je kunnen betekenen.
Meetgarantie PRO
Kan ik mijn keukenruimte door een specialist in laten meten?
Indien je het niet ziet zitten of er gewoon geen gevoel voor hebt om het opmeten van de keukenruimte zelf te doen, bieden we een mogelijkheid om een gespecialiseerde inmeetdienst in te zetten. De kosten voor deze partner-dienst bedragen €299,00 per keukenruimte. Vraag een inmeting aan via de contactpagina onderaan deze pagina.
Heb jezelf foutje gemaakt bij het inmeten? We snappen dat dit kan gebeuren en dat je hiervan baalt, dus waar we kunnen meedenken, daar doen we dat ook.
Voor al onze klanten bieden wij, tegen kosten van €299,- een professionele inmeetdienst aan. Hierop is ook onze meetgarantie van toepassing. De planning voor het inmeten resulteert dan in een gemiddelde vertraging van 2 weken in de levertijd.
Tevredenheidsgarantie
Jouw tevredenheid is voor ons goud waard. We vinden het dus heel belangrijk dat jij lang plezier hebt van je nieuwe keuken. Heb je je order ontvangen en zijn de producten toch anders dan je had verwacht? Ondanks dat onze adviseurs heel kundig zijn, blijven het mensen en kan een foutje gebeuren. Maar dit controleren we graag voor je. Neem dus contact op met de klantenservice, zodat we dit samen kunnen oplossen. Laat het ons dan wel binnen 14 dagen na levering weten.
Is je product tijdens de bezorging beschadigd? Onze gespecialiseerde bezorgers controleren, samen met jou, de geleverde goederen. Als er dan iets geconstateerd wordt en om dit probleem snel op te lossen, is het belangrijk dat we z.s.m. een oplossing bespreken. Indien je bestanden mee stuurt, vergeet dan in de e-mail niet het ordernummer, om welk product het gaat en goede foto's van de schade mee te sturen! Zodra wij je verzoek hebben ontvangen gaan wij er alles aan doen om het op te lossen.
We zoeken graag samen naar een passende oplossing.
Klacht of defect melden
Heb je een klacht over één van onze producten of service? We willen dit graag voor je oplossen. Je kunt contact met ons opnemen via onze klantenservice. Je krijgt z.s.m. nadat wij je klacht hebben ontvangen, een inhoudelijke reactie.
Bij een klacht of defect zien we graag wat het probleem is en volgen wij de wet en de algemene voorwaarden. Wil je meer weten? Kijk dan eens in onze algemene voorwaarden.
Als een product stuk gaat, is dat natuurlijk heel vervelend. Je kunt de schade melden via onze website of via service@smartkitchen.nl. Vergeet in de e-mail niet het ordernummer, om welk product het gaat en duidelijke foto's van de schade mee te sturen. Zodra wij je verzoek hebben ontvangen doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat jij weer heerlijk kunt kokkerellen.
Downloads
InspiratieboekDownload hier ons keuken ideeënboek, boordevol interessante informatie en magische keukens. Diverse keukencombinaties van kleuren en materialen komen samen tot bijzondere design-oplossingen. Heb je een andere combinatie gezien bij een andere aanbieder of op Pinterest? Dan kunnen wij die ook leveren. Eerst het inspiratieboek maar eens doorkijken en dan kan je een GRATIS adviesgesprek inplannen…
Montagehandleiding
Als je weet wat waterpas is, maar ook het verschil tussen een millimeter en een centimeter kent, dan zijn onze producten vrij eenvoudig te monteren. Over het algemeen gaan wij ervan uit dat je jouw keuken door een professional laat plaatsen. Deze leest de keukentekeningen eenvoudig en kan het gehele ontwerp goed overzien. Hij weet vaak ook waar te beginnen. Indien het nodig is om je voor te bereiden, dan beschikken we over een montagehandleiding. Deze kun je in de link hieronder terugvinden of in het tabblad ‘Downloads-Uploads’. Bekijk deze goed voordat je begint met de montage. Mocht je alsnog vragen hebben over de instructies, neem dan contact op met onze klantenservice.
Meetinstructies
Ga je de keukenruimte inmeten? We hebben een korte video gemaakt welke het in eerste instantie duidelijk maakt hoe de situatie bij jouw thuis is. Jouw eerste inmeting kan vooralsnog een schets-plattegrond zijn die bij benadering door jou ingemeten is. Maar misschien is het al een heel precieze inmeting waar we zelfs een keuken op kunnen bestellen! In ieder geval bouwen we jouw nieuwe keuken op de door jouw verstrekte informatie. De uitkomst van het inmeetresultaat gebruiken we om een voorlopige -, maar gerichte keukenofferte voor je samen te stellen. Stuur ons vervolgens een mail voorzien je schets tekening en stuur gerust jouw wensen en/of andere informatie mee…
Keukenvoorbereidingen
Voordat je met de keukenmontage gaat starten is het van absoluut belang dat alle voorbereidingen zijn getroffen en dat jezelf ook naar de startdatum van de keukenmontage toe werkt. Let op dat er vaak kosten aan verbonden zijn als de door jou ingeschakelde keukenmonteur niet kan starten door slechte voorbereidingen. Een juiste voorbereiding is dus echt noodzakelijk, anders is een vlekkeloze keukenmontage vrijwel niet mogelijk. In onze informatie-video krijg je ook nog enkele andere tips.
Aanvraag PRO keuken inmeetdienst
Weet je niet goed hoe je jouw keukenruimte moet inmeten? Of twijfel je? Of zijn er omstandigheden die duidelijk beter in kaart gebracht moeten worden? We snappen dit! Waar we kunnen meedenken, doen we dat ook.
Voor een verzekerde levering van de nieuwe keuken bieden wij, tegen kosten van €299,-, een inmeetdienst aan. En! …met meetgarantie!
Vraag een inmeting aan via ons contactformulier onderaan deze pagina
Uploads
Keukenofferte vergelijken Stuur je beste offerte in die je van een plaatselijke keukenleverancier hebt ontvangen. Vaak zijn wij tot 25% goedkoper voor een vergelijkbare keuken t.o.v. dure keukenstudio’s en/of keukenketens. Ontdek hier jouw voordeel!Handige links
Gratis adviesgesprekOf start gewoon blanco met een GRATIS adviesgesprek waarbij we jouw keukenwensen doorspreken en wij je daarvoor een passend en voordelig voorstel maken. Dit kan eerst telefonisch, maar kan ook op afspraak op onze locatie.
Keukenofferte vergelijken
Stuur je beste offerte in die je van een plaatselijke keukenleverancier hebt ontvangen. Vaak zijn wij tot 25% goedkoper voor een vergelijkbare keuken t.o.v. dure keukenstudio’s en/of keukenketens. Ontdek hier jouw voordeel!Registreren nieuwe keukenapparatuur
Als je de nieuwe keuken hebt ontvangen, dan vertegenwoordigd de hoeveelheid keukenapparatuur een aanzienlijke waarde. Wettelijk is er sprake van meestal 2 jaar garantie. Bij veel merken kun je de garantie tot 5 tot 8 jaar verlengen. Doe dat! Want de garantie op apparaten worden door de fabrikanten zelf gewaarborgd! Daarom kun je bij een storing ook rechtstreeks contact opnemen met de desbetreffende fabrikant. Tip! Maak tijdens de keukenmontage foto’s van de serienummers van het uitgepakte apparaat. Dan heb je alle gegevens meteen bij de hand al je de apparaten registreert. Bewaar ook de factuur waar de aankoopdatum en de typenummers op vermeld staan.Servicemelding apparaat
Is er een keukenapparaat defect of in storing? Je hebt natuurlijk garantie op de producten die je bij SmartKitchen aanschaft. Bij de elektrische apparaten betekend dat altijd minimaal 2 jaar garantie. Heb je recht op een langere garantie, dan hangt ervan af of je dit apparaat direct na aankoop geregistreerd hebt bij de fabrikant. Indien je een servicebezoek i.v.m. garantie nodig bent, dan geeft de fabrikant je die garantie. Dit zijn de afspraken die SmartKitchen met deze fabrikanten gemaakt heeft. Ook vanwege het feit dat jezelf een afspraak moet maken met een servicemonteur is het gemakkelijk via het onderstaande overzicht te doen. Zodoende kan je éénvoudig bij een aantal van onze leveranciers direct een storing online melden. Zij nemen jouw klacht of verzoek in behandeling en verzorgen de verdere afhandeling rechtstreeks met jou.Servicemelding keukenmeubilair
Omdat wij samenwerken met uitsluitend kwaliteitsfabrikanten, kun je bij SmartKitchen verzekerd zijn van de aankoop van een technisch hoogwaardige keuken. Dit biedt je vele voordelen, maar toch vooral zekerheid! Zo werkt onze keukenfabriek in Duitsland vol geautomatiseerd, waar met de modernste technologie, ISO gecertificeerd wordt geproduceerd. En hierin zit precies jouw voordeel; Jij koopt een kwalitatief hoogwaardige keuken en wij hebben er vrijwel geen nazorg aan. Op onderdelen bieden we daarom 5 jaar garantie aan! Indien er toch iets aan de hand is met je keuken, stuur dan even een mailtje via onderstaand formulier. We kijken dan wat we voor je kunnen doen en helpen je graag verder!Contactpagina
Heb je een vraag, opmerking of ander verzoek? Wij zullen deze z.s.m. beantwoorden. Of stuur een mail naar info@smartkitchen.nl. Onze Keuken-Info-Lijn 0546 764 764 (maandag t/m zaterdag – za 10.00 – 17.00 uur)Algemene voorwaarden
Op deze pagina lees je alles over onze algemene voorwaarden.Privacy voorwaarden
Op deze pagina lees je alles over onze privacy voorwaarden.Direct een afspraak maken
Afspraak GRATIS adviesgesprekAfspraak inmeten regio Twente (via onderstaand contactformulier)
Aanvraag PRO keuken inmeetdienst (via onderstaand contactformulier)
Afspraak afhalen keuken (Oldenzaal) (via onderstaand contactformulier)
Info & voorwaarden
Hebben jullie een showroom?Nee, SmartKitchen.nl heeft geen aparte showroom. Je kunt wel vrijblijvend een gratis adviesgesprek in onze demoruimte in te plannen. Je kunt dan onder het genot van een kopje koffie of thee onze hele collectie zien.
Algemene voorwaarden
Op deze pagina lees je alles over onze algemene voorwaarden.
Bekijk onze algemene voorwaarden
Privacy voorwaarden
Op deze pagina lees je alles over onze privacy voorwaarden.
Bekijk onze privacy voorwaarden
Herroepingsrecht
Jouw keuken wordt speciaal voor jou op maat gemaakt en is daarom uitgezonderd van herroepingsrecht. Lees onze algemene voorwaarden voor meer informatie.
Hoe kun je ons bereiken?
Hieronder vind je adressen van SmartKitchen en op welke dagen en tijden we telefonisch voor je klaar staan. Je kunt ons bereiken op ons telefoonnummer (NL: 0546 764 764), e-mailadres (info@smartkitchen.nl), of via ons contactformulier.
SmartKitchen.nl (saleskantoor, bezoek demoruimte op afspraak) Laan van Indië 28d
7602 DB Almelo
0546 764 764
info@smartkitchen.nl
Magazijn (afhaal uitsluitend op afspraak)
Eekboerstraat 65
7575 AW Oldenzaal
Je kunt ons bellen op:
Maandag t/m zaterdag van 10.00u tot 17.00u
Wij zijn gesloten op:
Nieuwjaarsdag
2e Paasdag
Koningsdag
Hemelvaartsdag
2e Pinksterdag
1e en 2e Kerstdag
Kerstavond vanaf 16.00 uur
Oudjaarsdag vanaf 16.00 uur
Handige informatie:
SmartKitchen BV
KvK: 84423153
BTW-identificatienummer NL: NL8632.05.732.B.01
IBAN: NL75 INGB 0674 8350 42 ten name van SmartKitchen B.V.
Hulp nodig?
Als we kunnen helpen, doen we dat natuurlijk graag.
Kun je jouw antwoorden niet op onze klantenservicepagina vinden? Neem dan contact met ons op via één van onderstaande mogelijkheden.
Contactformulier
Contactinformatie
- SmartKitchen
Laan van Indië 28d
7602 DB Almelo (kantoor)