fbpx Skip to content

Service garantie
keukenapparatuur

Een nieuwe keuken met nieuwe keukenapparaten! Deze apparaten gekocht via SmartKitchen hebben standaard altijd twee jaar volledige fabrieksgarantie. Afhankelijk van het merk is het ook mogelijk dat je recht hebt op een verlengde garantie tot 3, 5 of zelfs 8 jaar. Het is ‘smart’ om in aanmerking te komen voor een verlengde garantie. Je koopt dan gewoon minimaal 4 apparaten van hetzelfde merk die je in één keer aanschaft. Dit houdt in dat jouw nieuwe inbouwapparatuur vanaf de aankoopdatum niet de gebruikelijke twee maar vijf jaar volledige garantie heeft! Pelgrim en Atag geven dan zelfs recht op 8 jaar garantie! Als er dan onverwachts een storing optreed, dan zijn de kosten van reparaties en eventuele nieuwe onderdelen gedekt. Ook voor bepaalde merken kokend waterkranen loont het vaak de moeite voor het registreren, want dan pak je zomaar één jaar extra garantie erbij! Registreer hieronder jouw apparaten…

Smart garantie

Registreer altijd jouw apparaten

Om in aanmerking te komen voor de fabrieksgarantie dien je binnen drie maanden na de factuurdatum de apparaten te registreren. Om vervelende situaties te voorkomen adviseren wij om dit direct na ontvangst te doen. Hierbij heb je de specifieke apparaat-nummers nodig die op de verpakking of op het apparaat vermeld staan.

Service keukenapparaten

Apparaat defect of storing? Je hebt natuurlijk garantie op de producten die je bij SmartKitchen aanschaft. Bij de elektrische apparaten betekend dat altijd minimaal 2 jaar garantie. Heb je recht op een langere garantie, dan hangt dit apparaat direct na aankoop geregistreerd hebt bij de fabrikant. Indien je servicebezoek i.v.m. garantie nodig bent, dan geeft de fabrikant je die garantie. Dit zijn de afspraken die SmartKitchen met deze fabrikanten gemaakt heeft. Ook vanwege het feit dat jezelf een afspraak moet maken met een servicemonteur is het gemakkelijk via het onderstaande overzicht te doen. Zodoende kan je éénvoudig bij een aantal van onze leveranciers direct een storing telefonisch of online melden. Zij nemen jouw klacht of verzoek in behandeling en verzorgen de verdere afhandeling rechtstreeks met jou.

TIP: Maak alvast een foto van de serienummers voordat de apparaten zijn ingebouwd

Ontvang het gratis

SmartKitchen

inspiratieboek!

Interesse gekregen?

Maak een afspraak!